Informatii comanda

Conditii comerciale


Proiector24.ro nu garanteaza si nu isi asuma raspunderea ca informatiile prezentate in site sunt corecte, complete sau actualizate iar serviciile oferite prin acest site sunt accesibile, neintrerupte si fara erori. Va rugam sa verificati corectitudinea specificatiilor pe site-ul producatorului produsului dorit. Preturile produselor, ofertele, stocul, specificatiile si imaginile pot fi schimbate in site fara o notificare prealabila.

Proiector24.ro se obliga sa livreze produsele si serviciile comandate ambalate corespunzator cu toate documentele necesare (factura, certificat de garantie) prin servicii de curierat rapid sau direct in showroom-ul Proiector24.ro.

Produsele pot fi returnate, cu conditia integritatii acestora (lipsa zgarieturi , crapaturi , rupturi sau orice alte defecte fizice ), a integritatii si prezentei tuturor ambalajelor, integritatii si prezentei tuturor accesoriilor, dar nu mai tarziu de 10 de zile lucratoare de la data primirii produselor. Proiector24.ro isi rezerva dreptul de a percepe o taxa de utilizare sau/si procesare administrativa din valoarea produsului.

Cererile de returnare vor fi solutionate intr-un termen de 29 de zile de la data inregistrarii solicitarii cu privire la returnarea produselor. Pentru detalii cu privire la documentele necesare va rugam sa vizitati sectiunea RMA.

Plasarea unei comenzi online nu creeaza conditii contractuale, acestea sunt generate in momentul in care este emisa factura fiscala pentru produsul comandat. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

Pentru platile cu card bancar, tranzactia va aparea pe extrasul de cont al clientului platitor ca proiector24.ro.

Modalitati de plata disponibile pe site-ul Proiector24.ro:

- Plata online - Visa / Visa Electron, Mastercard / Maestro;

- Plata ramburs;

- Rate in showroom;

- Cash in showroom;

- Ordin de plata.

Garantie produse


Proiector24 Trading SRL declara pe propria raspundere ca, in conformitate cu HG nr 394/95 produsul facturat corespunde caracteristicilor prevazute in documentatia care il insoteste, precum si standardelor romanesti aplicabile. Proiector24.ro acorda garantie pentru toate produsele comercializate, cu exceptia materialelor consumabile. Termenul de garantie este cel inscris in certificatul de garantie.

Produsele comercializate pe site-ul nostru, dispun de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare (OG21/1992). Produsele comercializate sunt noi, provin din surse autorizate de producatori in ambalajele originale si au termene de garantie conform specificatiilor producatorilor.

Certificatele de garantie sunt emise direct de producator, situatie in care trebuie sa verificati lista de service-uri autorizate, sau sunt emise de catre Proiector24.ro, in aceasta situatie pentru receptia service produsul trebuie sa fie prezentat in centrul service Proiector24.ro, Strada Cronicarilor, Nr. 2, 011622, Sector1, Bucuresti, Romania, impreuna cu documentele de achizitie (factura fiscala si certificat de garantie). Deteriorarea sau modificarea certificatului de garantie duce la pierderea garantiei produsului. La receptia in service produsele semnalate defecte trebuie sa fie insotie de toate accesoriile si ambalajul original. Produsul semnalat defect se poate expedia prin curier sau se pot prezenta personal in centrul service. Daca nu sunt prezentate cele enumerate mai sus, firma noastra isi rezerva dreptul legal de a nu repara gratuit produsul defect. De asemenea, Proiector24.ro are dreptul legal sa nu acorde garantie  (reparatii gratuite) produselor a caror defectiune a fost provocata de:
- manipularea si exploatarea neglijenta inclusiv in timpul transportului);
- interventia (demontarea, depanarea, etc) altor persoane, centre service sau distribuitori neagreati de Proiector24.ro;
- necunoasterea si.sau nerespectarea instructiunilor de instalare si utilizare a produsului;
- alimentarea cu energie electrica la tensiuni si/sau frecvente altele decat cele prevazute de producator sau alimentarea la o retea electrica cu intreruperi frecvente de tensiune;
- orice defect datorat neglijentei sau depozitarii necorespunzatoare (ex.: socuri, vibratii, expunerea la surse de temperatura si/sau umiditate ridicata, langa insecticide de tipul naftalinei sau a unor produse medicinal periculoase, s.a), intretinere necorespunzatoare, orice defect datorat descarcarii bateriilor, patrunderii in carcasa aparatului a prafului, noroiului, etc;
- depasirea parametrilor de functionare in scopul depasirii performantelor tehnice ale produsului;
- conectarea/deconectarea produsului in timpul functionarii acestuia;
- folosirea produsului intr-un sistem (acolo unde este cazul) in care unul sau mai multe componente de sistem sunt defecte sau au caracteristici tehnice care nu sunt potrivite cu cele ale produsului in cauza;
- folosirea de cabluri (sau conectori) defecte;
- orice defect sau sctricaciune datorate focului (incendii), cutremurelor, inundatiilor, trasnetelor, altor catastrofe naturale, poluarii mediului;
- cand se fac modificari, stergeri sau adaugiri in certificatul de garantie;
- orice alte cauze care nu pot fi asimilate defectiunilor de fabricatie.

De la receptia in service ne obligam ca intr-o perioada de maxim 24 de ore sa oferim un diagnostic referitor la defectul semnalat. In functie de diagnostic se stabilesc termenele urmatoare de remediere/reparatie a produsului. Un produs semnalat defect receptionat in service se poate readuce in stare de functionare prin: depanare, inlocuire partiala. In situatia in care produsul nu se poate repara acesta este inlocuit sau se returneaza contravaloarea acestuia. Reparatia se face in termen de 7 pana la 14 zile de la receptia produsului in Centrul Service. In cazul lipsei pieselor de schimb la furnizor, inlocuirea acestora se face in maxim 30 zile lucratoare de la primirea echipamentului pentru depanare.

Din momentul in care produsul se afla in stare perfecta de functionare aveti posibilitatea de a ridica produsul personal de la adresa centrului service, Strada Cronicarilor, Nr. 2, 011622, Sector1, Bucuresti, Romania sau il putem livra prin curier la adresa mentionata de dumneavoastra. Perioada in care produsul a fost retinut in service prelungeste in mod direct perioada de garantie a acestuia.

Finantare rate


Cumpara acum si platesti luna viitoare!

Suna si cere detalii consultantilor nostrii despre cum poti sa beneficiezi de acest avantaj.

Totodata poti alege plata in 3 sau 6 rate. Doar in Showroom-ul Proiector24.ro.

Program Showroom:

Luni - Vineri: 9:00 - 17:30

Telefon: 021.667.26.41 / 0372.722.222

E-mail: info@proiector24.ro

Cum puteti obtine un card emis de Credit Europe Bank?

Foarte simplu! 
- Puteti merge la orice sucursala Credit Europe Bank. 
- Aplicati on-line pe www.cardavantaj.ro la sectiunea "Aplica acum" 
- Sunati la CEBLine apeland numerele 0801.000.000 (apelabil din reteaua fixa Romtelecom) sau 0750.000.000 (apelabil din orice retea) si spuneti ca doriti obtinerea unui card emis de Credit Europe Bank.
-Sau completand cererea de aici.

Pentru asistenta non-stop despre cardurile CardAvantaj, apelati: CEBLine: 0801.000.000 (numar apelabil din reteaua fixa Romtelecom) sau 0750.000.000 .   

Produse Resigilate


Stii care sunt produsele resigilate la noi?

Sunt produsele resigilate de producatori.

De aceea oferim garantie pentru un produs resigilat, perioada standard oferita de producator. 

De ce sa cumperi un produs resigilat?

Pentru ca sunt produse noi in stare perfecta de functionare cu preturi reduse.

Conditiile de achizitie pentru un produs resigilat nu difera cu nimic comparativ cu alte produse comercializate pe site.

 

Tel: 021 667.26.41 / 0372.722.222

E-mail: info@proiector24.ro